המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום שישי, 4 בדצמבר 2015

יומנו של אלכסנדר עמוד 1

שלום יומני היקר,

שמי אלכסנדר קיוקוב ואני בכלל אני לא נולדתי בלכת ארץ,
נולדתי 1975מילון שנות אור מפה,בגלקסיית יולחנתה בלכת קראט פגות גולו,במדינת סראי למולפ וביקיצור הבנתם.
יש לי בשבילך ספור ארוך מאוד…
אני קוסם האנטומייה 349 ואני מכשף בצורה שתבלבל לכם את 3589 המוחות (יש לכם בכלל?)
הדרך היא:
אני מסתכל במיקרוסקופים אל צורת שאריות האוכל של החיידקים,מסתכל בצורת חיבור הכוכבים בחלל,ממציא
שפה משילוביי צורות,כותב אל דף משפט קסם לדוגמא:"סינוס עקום  במחללך אוזץ פרוגשין לי"
שם על המשפט חול צבוני,עוצם עיניים ולוחץ על העין השלישית.
טוב על כל זה אתה לא צריך לדעת,
אבל איך הגעתי לכאן אתה צריך לדעת
בוא נספר:בליל חשוך האלים בסראי למולפ התרחשה מהומה בין הקסטריפלים לבין פוטיצנצינים על עין הדרקון,
לא באה עד הנה דקת רוגע ושקט לתוך המהומה,התחילה מלחמת הכשפים ביניהם הקסטריפלים זמנו את הסקלטונים,
הפוטיצנצינים השתמשו באפקטיי העזיות,רבים הלכו עד ספינת המפלגים,הייתי אחד מאלה ששם,המילחמה התחממה
עד איינסוף,לבסוף כל לוחם עלה למדרגת סופו.
אחרי שעות ספורות מהבריחה נרצח תושב קראט פגות גולו,ודמו נטף,בטוח שמשהו לא בסדר,הרגשתי עוד מתחילת ההפלגה כי הנוף אינו רגיל...הצתופפתי בין המוני תושבי קראט פגות גולו ואני נשמתי משותק,איך מישהו מהספינה
העז בלעשות כך?במלא כבר הרבה אנשים מתו אחר המהומה ועכשיו גם על הסירה?פשוט אי הבנה.השתוקקתי מפחד
כאשר נשמע לי על מעשה הזה.הלילה הראשון לא עבר שקט,המון רוחות מגרדות מתחת לשמיכה,אני הבנתי שצריך
למצוא כוכב לכת אחר.חשבתי כך עד ששמעתי את הדבר הזה:"מגלקסיית 3T בא היצור גומולפם אשר יצר כישוף אכזרי
מאוד וכעת כבר מנסה להשתלת הוא על היקום!"הפחד רק המשיך לצחוק לו,לא הצלחתי להרדם,חשבתי שאין דרך יציאה
מפה עד מחר.למחרת בבוקר אכלנו פפלכנים עם דודלו שטורדלה,זה היה בסדר. בצהריים אחרי קסם מה התגלה לי כוכב
חדש שגולומפם עדיין לא מצא אותו ולא ימצא כי גיליתי כי הוא מכושף,חשבתי שאחרים יואמרו לי שזה מגוכך אז לא
סיפרתי לאף אחד ושמרתי את זה בסוד.לא ידעתי במה להתחיל כדי לנסח איך נצא מהמצב הזה,כי אלפי דרכים יש
ורק אחת נכונה.לפעמים אני מקשיב בספינה למה שאחרים חושבים כדי לקבל השראות.הנה בא עוד לילה עם עוד רוחות
מגרדות.מבפנים אני יודע שזו תיהיה לי הרפתקאה חדשה אבל מבחוץ רואים עלי "מתי זה יגמר?"
לפעמים אני תוהה בכלל למה העולם מוצף במלחמות?הרי בסוף כולנו שווים וניהיה אחד.המחשבות שלי באו בגלים ענקיים



הם באו עד שנשמעה צרחה.זה היה מזה מבהיל שרצתי משם כי לא רציתי להיות מעורב בזה.למחרת נשמע שהיה עוד רצח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה