המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום שני, 28 בדצמבר 2015

הכפרי חלק 4

חיכינו עוד יום אחד עד לכניסה. והנה הזמן הגיע להכנס לשער, "אתה מוכן?" שאל אותי הכפרי.
עניתי "מוכן" בקול יותר בטחוני. הכפרי רץ לעבר השער ושניה לפני שנכנסנו הסתכלתי החוצה,
בכיתי בלב, מילמלתי: "ביי ביי עולם" חשבתי עוד שאני לא יחזור. היתה לי תחושה צורבת עיינים
והרגשתי שפתאום חסר משהו, לא ידעתי מה. נפלנו בתוך חדר של ילדה בת 5 בערך, החדר היה
מבולגן. זה אפילו לא בית, אז בחדר השתררה דממה. כשניסו לתקשר היה קשה לשמוע מה הוא אומר
וכפי שנראה הוא גם לא שמע ממש טוב. פתאום ראיתי שהכפרי פנה לכיוון כל שהוא ומצא מטבע,
הוא הכניס את המטבע למצלמה ואמר לי: "תצייר" שאלתי:"מה לצייר?" הוא ענה: "מה שאתה מרגיש".
התחלתי לקשקש, להוסיף צבעים, ליצור תנועות ועוד הרבה דברים מגניבים. בסוף נתתי את
המצלמה והוא הוציא את המטבע, שאלתי אותו: "איך נמצא את סבא שלי?" הוא ענה:
"אני לא בטוח" הוא ענה בקול שנשמע חלוש עד מאוד. התחלנו לסדר את החדר
בהנאה, גם קצת שיחקנו שלא יהיה משעמם. אני הבחנתי שפיתאום נוצרה דלת בקיר,
שמעתי צעדים מתקרבים, בלי לספר לכפרי תפסתי לו בחולצה ומשכתי אלי.
הסתתרנו מאחורי המיטה ונכנסו לדלת הורים, ההורים נראו רגילים ודיברו על משהו משעמם
כל כך שהתחלנו להירדם… אז התעוררנו וראינו שאנחנו קשורים עם הרגלים לחבל אחד
ומיטחטנו לבה. הבחנתי בקצה לאותו חדר רק שעכשיו היה חור. סיפרתי לכפרי
והוא אמר שיש לי כישרון מיוחד, ממש הרגשתי חזק. שאלתי אותו:
"אתה יודע איך לצאת מכאן?" הכפרי ענה בקול עצבני:
"לא".
אני במטח גבוה ואני כבר לא יודע מה לחשוב, לסמוך על הכפרי? נצליח לצאת בשלום
ולהציל את סבא שלי? מה זאת אומרת למחוק להורים שלי זמן? נראה לי
שאני בצרה אבל אם התחלתי אני ימשיך עד הסוף. גם אם אני לא יצליח אני
אדע שאף אחד לא יוכל לשנות אותי. אני רק רוצה להגיד לכם שאם
תתאמינו בעצמכם וגם תדעו לוותר יהיה לכם ממש נהדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה