המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

הקומנדבלוק האחרון (סיפוריי מיינקראפט)

סיפורו של סטיבן מיינקראפט

והנה זה מתחיל

סטיבן פתאום נפל בעולם חדש שכולו בנוי רק מקוביות, זה היה עולם גדול ומושלם, היה אפשר לעשות 
בו הכל...  הוא בעיקר השתמש ברדסטון שזה אנרגיה ממש כמו חשמל.הוא גם רכש הרבה יהלומים,
אבני ברקת,מטילי זהב ומטילי ברזל. הוא גם התחיל לבנות שטחים המיועדים לפיצוץ כדי להשיג חומר,
נהג גם כל יום לזרוק ללבה מטיל זהב למען הבורא. גם סטיבן ממש אהב את הכפריים,הוא בילה שעות
בלסחור איתם חומרים כגון- קש,תפוחים,לפי זולי ובעיקר צבעים... רק היה כמה דברים שהטרידו אותו-
לפעמים שהוא היה נכנס הביתה ושם מאחד אבני הברקת שלו בתיבה, אחרי שניות ספורות במקום האבן
הופיע פרצוף דומה מאוד לשלו... אך שניסה להסתכל לו בעיינים הוא נעלם.בינתיים במשרד בורא העולם-נוץ` שעסק עם קומנדבלוק שלו,הרובריין מסתכל על הבורא ופותח פיו: מתי תספק לי ארוחת 
משתמש? אני מחכה שעות ועדיין לא נתת לי את מה שסיכמנו.
לא עברה שניה מטענתו של הרובריין ונוץ` גמר עם הקומנדבלוק שלו ואמר:סיימתי!,עכשיו תבלע את הקומנדבלוק
הרובריין, אתה הורס כל כך מצוין ! צריך שהעולם שלי יהיה נקי!
הרובריין:העולם שלך?! סליחה?!
פתאום התרחש פיצוץ ענקי וסטיבן קם בבהלה ממיטטו הרכה והחמימה מסתכל לחוץ
ומולו מפלצות בכמויות ענקיות...
התקווה היחידה שסטיבן ישאר בחיים היא למצוא את הקומנדבלוק האחרון...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה