המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

הקומנדבלוק האחרון-הסוף

זה היה נוץ`שיצא מהאדמה וצעק:הרובריין!!!
הרובריין:נוץ`,בגדת הבי, אני לא מאמין! אתה הבטחתה שזה העולם של שנינו!!!
נוץ`:זה אתה! אתה יודע שאחראי הבנייה הוא סטיבן! לפחות תגיד תודה שאני נותן לך
כוח!
הרובריין:אתה?! באמת אכפת לך מהבני תמותה האלה?!
נוץ`:אתה לא הבנת משמעות הבניה וההריסה,אתה הייתה צריך רק לעורר בהם פחד שלא יעברו 
את הגבול!וגם לשמור ניקיון,אתה לא מסופק מזה?!
הרובריין:אני לא מאמין עליך!הגענו עד פה ואתה בצדו?!של הבן תמותה!?
נוץ`:אני למען כולם!כלל אותך!
זעמו של הרובריין ללא טרם:תקבל את זעם האנדר קומנדבלוק!!!
נוץ`:לא!!!
בום!!!
"זה היה הדרקון הכי עצום שאי פעם ראיתי" מילמל לעצמו סטיבן 
והנה הופיע גולם ענק והתחלה מלחמה בין השתיים ונשאבו הם לחור שחור והקרב ימשך לנצח.
מאז,לא נראה עוד הרובריין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה