המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום ראשון, 20 במרץ 2016

דאמן גרום ומקיטה חלק 4

עברו ה10 דקות והנה הלחץ מגיע, הגענו ליער, זה היה מלחיץ, קשה לתאר את זה
במילים אחרות…  העולם שהכניסו אותנו עליו היה עצום, היהנו מוכנים, יש לי גם מזל שקראתי
על הישרדות. 3,2,1 התחיל המשחק. הייתי גאה שאני היחיד שידעתי איך להתחיל,
הזמן עבר מהר וכבר הגיע לילה ראשון, מזל שהצלחנו לצוד לפחות חיה קטנה, הצלחנו לצוד
חזיר קטן, כבר נשמעה הודעה שמישהו אחת כבר מת. זה היה מלחיץ, התכוננו לבנות מהר
מחסה, הייתי רעב גם… לא היה לי תחושה טובה, לקח יומיים לבנות בקתה באדמה,
הייתי בטוח שהמזל לטובתנו, אבל אחרי חמש שעות בבית המוסתר, שדדו אותנו,
האמתי כמעט הרגו אותנו, ברחנו דרך מינהרת חירום שהסתרתי אותה טוב עם עלים,
התרחקנו משם באכזבה, אבל בכל זאת שמחנו שאנחנו בחיים, שכחתי לציין שהיה
הכי קשה לצוד. בקיצור התרחקנו משם באיזה 15 קילומטר, לפתע ראינו בית עזוב
ששדדו אותו גם, אבל הלכנו לשם כדי להתחבאות, היה שם ממש חמים…
כבר ציינתי שקשה לתאר את זה במילים, אז פה מסתיים הדף...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה