המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום חמישי, 3 במרץ 2016

היקום השלישי - סוף הסיפור

היקום השלישי
עצרנו ליום בביקתה המוזרה הזאת, קצת אכלנו שימורים
ונכנסו לשער, לא ההיתי בלחץ, אבל, משהו היה שונה…
ההיתי בבית של השכן שלי,הכל נראה רגיל ושומם למדי,
הכל היה מסודר נקי כמו תמיד: לא היה טיפת אבק.
סרקנו את האזור שוב ושוב עד שנגמר לנו הכוח, נחנו על הספה
עם הרגשת ביאוס… פתאום משהו דיגדג אותי, הסתכלתי על הרגל וראיתי
את החילזון, "מה - אתה - עושה פה?!" החילזון חייך:
"באתי להגיש לך את זכות הניצחון" אמר החילזון,
נתן סכין ונעלם. אחרי כמה שניות של סחרחורות התחלתי להעלם,
"מה?, רגע איפה דיויד?!" ובום, אני במקום שבו נילחמתי נגד
הרשע, שלפתי את הסכין כדי להתגונן, "נראה לי שעכשיו מגיע הסוף" מילמלתי.
צעדתי קדימה, והוא אכן היה שם, רק הפעם גם עם דיויד.
"שלום…"התחיל הרשע את המשפט, אבל לא חיכיתי וניסיתי לתקוע בו את הסכין,
אבל פיפסתי…
"אסוובום!!!" צעק הרשע ועפתי לאחור והזדמן ברקע השחור דרקון שחור
עם עיניים לבנות, מרוב לחץ שכחתי איך לזוז, פתאום מאחורי החילזון:
"מהר!!! זרוק אותי לעבר הדרקון ואחרי זה גם את הסכין!!!" הדרקון
היה במרחק 5 מטר ממנו, בלי היסוס עשיתי כמו שאמר החילזון
ו… בום! הדרקון והרשע התפוצצו והחדר היה מלא ניצנוצים,
הכפרי ושלומו רצו וחיבקו אותי, גם החילזון התראה איתי והלך,
אבל… איפה דיויד?

איפה דיויד ואם הוא חי זו החלטה שלכם,
ביי!!!

על ידי רם אליהו וייגמן,
על תשכחו לכתוב תגובות!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה