המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום חמישי, 14 באפריל 2016

דאמן גרום ומקיטה - חלק 5

קצת נרגעתי אחרי שהגענו לבית הנטוש, סליחה עם מיהרתי ולא הבנתם, ההיתי ממש לחוץ.
עכשיו שהסדרתי את הנשימה ואני בבית חם אני יוכל לספר נורמלי…
זוכרים את זה שהאחים שלי כמעט תמיד רבים? הנה  זה קרה שוב פעם-
גרום ומקיטה התווכחו איזה נשק להכין, אני בינתיים חקרתי מערות שהיו מלאים באבק,
לכלוך ואוצרות. לא אני לא מֵדָבֶר על יהלומים,זהב או ברקת; אני מדברעל המנהרה.
היא היתה קסומה," 7 אנשים נשארו בחיים בזירת הקרב " נשמעה הודעה ברמקול.
טוב, החלטתי לעזוב לפני שיגיעו להרוג גם אותנו, אז יצאתי החוצה מן המנהרה ישר לבית האדמה,
"דאאאאאאאאממממן…" קול לחש, פתאום נשאבתי לתוך מקום מוזר… "ברולפלפלולפטלללדלפול,
חכהההההההההה!!! לא סימתי לספררררררר!!!"

                         חכו להמשך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה