המלצה לקוראים:

אם אתם מתכננים לקרוא את הסיפורים שלי אז אני ממליץ לקרוא בכל יום
חלק אחד, תודה!

יום חמישי, 3 בדצמבר 2015

יומנו של אלכסנדר עמוד 4

השנה באמת הרגשתי טוב עם כל המקצועות שאנחנו לומדים,אני מחכה כבר שיתחילו השיעורים לשפת חיות,תמיד רציתי לדעת אותה. אבל חוץ מבית הספר,יש קבוצה סודית שבה אנחנו משתמשים בקולות
הצריחה,שזאת שפה קוסמית שאפשר לבצע אותה גם בלי קסם, אני שילבתי את הלחש עם השפה וזה
ממש טוב יחסית למכה אנרגית.אני מסתדר עם הכל חוץ עם התלמיד גולואטרו דטה,שהוא תלמיד ממש
מעצבן.ביום שני גנבתי מהתיק שלו את היומן והחלפתי אותו באחר וראיתי שהוא מארגן אירגון נגד ורוצה
להצטרף לקסטריפלים.אני גם ממש לא סומך עליו.אני מתרחק ממנו ככל האפשר.אתמול בלילה שנכנסתי לבית
שלי מתארגן לקראת שיעור שיקויים,הצצתי בחלון וראיתי חתול שנעץ בי מבטו ישר והרגשתי לחישה: "אוולקה
פדיל כופנה באוט סוטון" ידעתי שזו לחישת קסם ויום אחרי זה הבנתי מה הלחש עשה:שקמתי המטה שלי
הטרוצצה בחדר והפילה עלי את שיקוי הפיכת מילים.בשיעור ניסיתי להראות פחות בולט כדי שאני לא יבויש מול כל הכיתה אבל לצערי,שאלו אותי שאלה-
מורה:"מה החומרים לעשיית שיקוי פצע דם ירוק?"
אלכסנדר:"מירמוחה מה תלבי יניע לוטר תולבי מדו"
ופתאום המורה עף ונתקע בקיר וצעק "אההה!!!"
הגוף שלו ננעל והעיניים שלו התפוצצו,מזל שזה זמני,אבל בליבי נעלבתי מהחיוך המלגלג של גולואטרו דטה.
גם הבנתי מי זאת היתה החתולה- הרוח מהספינה .
רשמתי ביומני את מילת מפתח השיקויי-"מירמוחה מה תלבי יניע לוטר תולבי מדו".
כמו שציפיתי-קיבלתי עונש מיצמוץ שזה שיקוי שליום אחד אני כל הזמן ימצמץ,האמתי שאני ממש אבל
ממש שונא את העונש הזה.לפחות ניצלתי את זה ושמתי  על העפפאיים תרסיס קרקור צפרדע שכל מי
שהתקרב עלי בתחילת משפט תמיד קירקר.בתוך ראשי השאלה היא:למה החתולה הסתכלה עלי
ככה?מה קרה? אני חששתי מכל הסיפור,הרי עדיין לא הגענו ללכת ארץ.גיליתי גם היום למה המורה
חטף את הקסם-הגוף שלו אוטומטי מקשיב ללחש אפילו אם אין לך קסם ומפעיל עליו.
אני כלכך רוצה שזה יגמר.
חלמתי חלום ממש מוזר-
אני עשיתי שעוריי בית,פתאום אני שומע לחישה:"מדו לוטר תולבי יניע מה תלבי" וכל העיר התפוצצה והתרוממה
באוויר ורק אני נשארתי עם עוד מישהו במסכה...הלחש השכיר לי משהו… אני לא זוכר מה קרה אז
כי התעוררתי מרוב בהלה.מחר,בשיעורים לא הצלחתי להרכז כלל,מחשבתי ללא טרם מתרוצצת.
אני מת מפחד. אולי,האיש במסכה הוא אבי?!

מה אם זה גולואוטו דטה?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה